Samarbejdssekretariatet og Kompetencesekretariatet har udarbejdet nogle gode råd samt inspiration til at få samarbejdet til at fungere på distancen samt inputs til, hvordan I kan afholde gode virtuelle møder i denne tid med en global pandemi.
Kære læser
Lige meget hvor du er ansat, så vil din arbejdssituation i øjeblikket være markant forandret. Vi har brug for at række ud og arbejde sammen for at få det hele til at fungere bedst muligt. Derfor har vi sammen med vores søsterorganisation, Kompetencesekretariatet, udarbejdet nogle gode råd til jer, som vi håber kan bidrage med at gøre en lille forskel i jeres nye arbejdssituation.
Vi afholder ikke kurser eller oplæg de kommende uger, men håber at I i dette nyhedsbrev vil finde inspiration til at få samarbejdet til at fungere på distancen. Vi giver også inputs til hvordan I kan afholde gode virtuelle møder. Vi konsulenter sidder derudover klar ved telefonen for at svare på spørgsmål om Samarbejdsaftalen og SU-systemet.
Samarbejdsaftalen giver ikke svar på, hvordan man på en arbejdsplads skal forholde sig til en situation med en global pandemi, men i ”SAMSEK-konsulenternes blog” kommer vi alligevel med et bud på hvilke aspekter ved den nuværende situation, der er relevante at drøfte i regi af SU.
På sekretariatets vegne,
Magnus og Pia